حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میزبرگزار شد

شناسه : 11137 29 مرداد 1401 - 12:46 391 بازدید ارسال توسط :
امروز (شنبه) مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تنیس روی میز به ریاست معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میزبرگزار شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ صبح امروز (شنبه) از ساعت ۱۰ مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز با حضور اعضا در محل آکادمی ملی المپیک در حالی برگزار شد که نمایندگان هیئت های استانی از طریق ویدئو کنفرانس از محل استانی خود در این جلسه حاضر شده بودند.

در این جلسه سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، علی خسروی داور پیشکسوت فوتبال کشورمان به عنوان نماینده شهرداری ، سیما لیموچی نماینده کمیته ملی پارالمپیک به همراه مهرداد علی قارداشی رئیس ، علی حدادگر دبیر و بهنام حبیب زاده مؤمن و فاطمه کیوانی نواب رئیس فدراسیون حضور داشتند.

بعد از خیرمقدم علی حدادگر دبیر فدراسیون، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون نیز به شرح مختصری از عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۰ پرداخت و شرح کاملی از وضعیت موجود و اهداف پیش رو را بیان کرد.

در ادامه عالمی حسابرس مستقل ، گزارش عملکرد مالی فدراسیون را از نظر حسابرس مستقل ارائه داد که از نظر آن شرکت عملکرد مالی فدراسیون مطلوب اعلام شد.

در ادامه اشفیعی خزانه دار فدراسیون، گزارش جامعی از فعالیت های مالی سال ۱۴۰۰ را برای اعضای مجمع ارائه کرد.

بعد از ارائه گزارش مالی ،باقرنیا بازرس فدراسیون نیز عملکرد مالی از فعالیت های صورت گرفته در مجموعه فدراسیون را ارائه کرد.

این جلسه با سخنانی از رؤسای هیأت های استان ها پیگیری شد که هریک از این افراد به بیان نقطه نظرات ، مشکلات و همچنین پیشنهادهای مختلف جهت بهبود وضعیت تنیس روی میز کشور پرداختند.

در پایان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد فدراسیون تنیس روی میز، کسب موفقیت های اخیر تنیس روی میز را به اعضای مجمع تبریک گفت.

پولادگر ضمن ابراز خرسندی از عملکرد فدراسیون، از زحمات و برنامه ریزی های مهرداد علی قارداشی تقدیر کرد و کسب دو کرسی مهم دبیر کلی کنفدراسیون آسیا توسط افشین بدیعی و عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی توسط علی قارداشی را مایه سربلندی کشور دانست و ابراز امیدواری کرد ثمره کسب این دو کرسی در آینده به بار نشیند.

وی با اشاره به کسب مدال های مختلف در رده های سنی پایه توسط فدراسیون ، قدردانی و نگاه ویژه مقام عالی وزارت به کسب مقام در رده های سنی پایه را مهم قلمداد کرد.

وی در پایان تأکید کرد: این رشته مورد حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می باشد، و این نکته را یادآور می شوم فدراسیون تنیس روی میز، مدال المپیک را در کلکسیون افتخارات خود کم دارد که امیدواریم علاوه بر کسب سهمیه تیمی المپیک ۲۰۲۴ پاریس بتوانیم در المپیک نیز صاحب مدال در این رشته شویم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.