حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

برد مقابل آذربایجان مدال تیم تنیس روی میز بانوان ایران را قطعی خواهد کرد

شناسه : 10967 19 مرداد 1401 - 16:50 388 بازدید ارسال توسط :
تیم ملی تنیس روز میز بانوان ایران از دقایقی پیش به مصاف تیم آذربایجان رفته است.
برد مقابل آذربایجان مدال تیم تنیس روی میز بانوان ایران را قطعی خواهد کرد
پ
پ


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در روز دوم مسابقات تنیس روی میز زنان در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی- قونیه، از دقایقی پیش تیم ملی کشورمان به مصاف حریف خود، تیم ملی آذربایجان رفته است.
تیم ایران به همراه تیم های ازبکستان، آذربایجان و بنگلادش در گروه دوم مسابقات و در جایگاه سرگروه قرار گرفته و روز گذشته موفق شده در نخستین رقابت خود با نتیجه ۳ بر صفر بر ازبکستان فائق آید و در دیدار بعدی با نتیجه مشابه، بنگلادش را از پیش روی بردارد.
دیدار با جمهوری آذربایجان، سومین و آخرین دیدار تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران در این دور از مسابقات است و در پایان این دور، دو تیم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد که برد ایران مقابل حریف امروزش، تضمین جایگاه نخست ایران در صعود به مرحله نهایی است.
حمیده ایران‌منش، سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان ایران با تاکید بر این نکته، گفت: انشالله با برد در دیدار امروز، مدالمان قطعی خواهد شد. فردا دو بازی پیش رو خواهیم داشت که نخستین آن با تیم دوم گروه اول خواهد بود و بعد رقابت فینال پیش رویمان خواهد بود.
نکته جالب توجه در خصوص عملکرد ملی پوشان کشورمان در این مسابقات آنجاست که موفق شدند روز گذشته با نتیجه ۳ بر صفر و با اقتدار کامل از پس رقیب همیشگی و اصلی خود عبور نمایند و نوید بخش مدال برای کاروان کشورمان باشند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.