حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

دیدار پدر تنیس روی میز ایران با ملی پوشان هوپس ایران

شناسه : 10636 07 تیر 1401 - 13:11 679 بازدید ارسال توسط :
امیراحتشام زاده ملقب به پدر تنیس روی میز ایران با حضور در آکادمی احتشام زاده که به نام خودش نامگذاری شده است با ملی پوشان هوپس کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.
دیدار پدر تنیس روی میز ایران با ملی پوشان هوپس ایران
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ صبح امروز (سه شنبه) امیر احتشام زاده پدر تنیس روی میز ایران در اردوی مشترک ایران و قطر حضور یافت و دقایقی با ملی پوشان هوپس کشورمان گپ و گفتی صمیمانه داشت.
پدر تنیس روی میز ایران ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع ملی پوشان هوپس گفت: با این سطح بالایی که از بازی نونهالان پینگ پنگ ایران دیدم، در آینده از این بچه ها بیشتر خواهیم شنید.

احتشام زاده در ادامه خاطرنشان کرد: ۷۵ سال است در پینگ پنگ ایران حضور دارم ، از نظر من فدراسیون تحت هدایت علی قارداشی بهترین فدراسیون ادوار تاریخ است ، امیدوارم قدردان این مرد زحمتکش پینگ پنگ ایران باشیم.

در پایان گفت و گو، احتشام زاده با ملی پوشان و کادر فنی تیم های ملی هوپس ایران و قطر عکس یادگاری گرفت و برای آن ها آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم ،مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز،علی حدادگر دبیر فدراسیون ،حمید صابری و مهران احدی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، داریوش ضرغامپور رئیس کمیته مسابقات فدراسیون و فاطمه کیوانی نائب رئیس بانوان فدراسیون حضور داشتند‌.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.