حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

14 شوال 1445 Monday, 22 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1450×

اطلاعیه ها

بخشی: برای کسب بهترین نتیجه در قهرمانی آسیا حاضر می شویم/ لطف الله نسبی و مکیف از مربیان سطح اول دنیا چیزی کم ندارند

شناسه : 10478 26 خرداد 1401 - 12:07 516 بازدید ارسال توسط :
گفت و گوی تفصیلی امیر بخشی مربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشورمان در مورد قهرمانی تیم ملی در مسابقات آسیای میانه
بخشی: برای کسب بهترین نتیجه در قهرمانی آسیا حاضر می شویم/ لطف الله نسبی و مکیف از مربیان سطح اول دنیا چیزی کم ندارند
پ
پ

امیر بخشی مربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون پیرامون عملکرد ملی پوشان جوان کشورمان در رقابتهای آسیای میانه و کسب مجوز حضور در مسابقات جوانان آسیا گفت:

پس از مشخص شدن ترکیب تیم ملی جوانان، برنامه ریزی ها جهت حضور در بازیهای آسیای میانه تدوین و به فدراسیون ارائه شد.
هدف اصلی ما در مرحله اول کسب سهمیه حضور در بازیهای قهرمانی آسیا بود و سپس انگیزه داشتیم بتوانیم از عنوان قهرمانی سالهای پیش خود نیز دفاع کنیم.

هدف در این برنامه ریزی، با توجه به شناختی که از حریفان داشتیم این بود که تقریبا با یک آمادگی نسبی نه با تمام توان در این مسابقات حاضر شویم که شکر خدا به هدف و برنامه مورد نظر دست یافتیم وعنوان قهرمانی را بدست آوردیم.

بخشی با اشاره به سطح کیفی مسابقات و تیم های شرکت کننده در آسیای میانه افزود: حریف اصلی ایران ،تیم های قزاقستان و ازبکستان بودند که در یک ماه اخیر آنالیز دقیقی از سطح بازیهای آنها داشتیم، در واقع در یک ماه آخر بیشتر تمرینات را به نحوی انجام دادیم تا نتیجه مطلوب را از حریفان مستقیم بگیریم.
قزاقستان، ازبکستان و کشورهای همسایه برای پیشرفت و کسب نتیجه بهتر در تلاش هستند و این نشان دهنده این است که همه این کشورها در سطح آمادگی خوبی به سر میبرند و ما باید احساس خطر کنیم و برنامه های جدی تری را برای آینده دنبال کنیم.

مربی تیم ملی جوانان در ادامه در خصوص اردوی تمرینی که پس از مسابقات آسیای میانه در قزاقستان برگزار شد با اشاره به شرایط کمپ تمرینی میزبان گفت: در این اردو تیم های قزاقستان، ازبکستان، ترکمنستان و کشورهای دیگر حاضر بودند ، کمپ قزاقستان یکی از بهترین کمپ های دنیا از نظر سخت افزاری و امکاناتی در سطح یک دنیا میباشد و از هر لحاظ عالی بودند.
از نظر کیفی سطح تمرینات ، کمی پایین تر از ایران بود اما این اردو زیر نظر آقای لونکو و یک مربی چینی که از بهترین مربیان جهان محسوب میشوند برگزار شد.
به شخصه می توانم بگویم که مربیان ملی خودمان هیچ چیزی از آنها کم ندارند علی الخصوص آقایان مکیف و لطف الله نسبی که از مربیان خوب کشورمان محسوب می شدند. به نظر من علم و دانش مربیان ایران با مربیان سطح یک دنیا برابری و یا حتی بیشتر است و بیشتر مشکلات اقتصادی جامعه ما اجازه نمیدهد که عملکرد بهتری داشته و نتایج مطلوب تری را کسب نماییم.

بخشی در پایان پیرامون برنامه در نظر گرفته شده در مسیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در کشور لائوس و انتظاراتی که میبایست از تیم در کسب نتیجه داشت افزود: دهم شهریور ماه مسابقات قهرمانی آسیا در دو رده سنی نوجوانان و جوانان را پیش رو داریم که تمام برنامه ریزی ها انجام شده است.
اردوهای بلند مدت و با کیفتی را در این چند وقت باقی مانده پیش رو خواهیم داشت و تمام اهدافمان این است که با آمادگی صد درصد در این مسابقات حاضر شویم.

دلیل این که با یک آمادگی نسبی در آسیای میانه حاضر شدیم این بود که میخواستیم اوج آمادگیمان را برای مسابقات قهرمانی آسیا بگذاریم ، کار سختی را پیش رو داریم زیرا اینجا همه تیم ها قدرتمند هستند و نمیشود با یک آمادگی نسبی شرکت کرد و باید هر چه که در توان داریم بگذاریم ، کادر فنی برنامه ریزی های خوبی دارد و این عملکردی که در سالهای اخیر فدراسیون تنیس روی میز کسب کرده باعث شد که سطح توقعات از تیم های ملی بالا رود و این باعث می شود که ما هم انگیزه بگیریم و هم احساس مسئولیت بیشتری نسبت به کسب نتایج کنیم و باعث میشود تا کار بیشتری نسبت به گذشته انجام دهیم
مطمئنا با تمام قدرت در مسابقات حاضر خواهیم شد تا بتوانیم با تمام قوا نتایج بهتر و در خور شخصیت فدراسیون و جامعه و ورزش کشور کسب نماییم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.