حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

جدیدترین رنکینگ بازیکنان تنیس روی میز دنیا منتشر شد

شناسه : 10096 27 اردیبهشت 1401 - 21:10 1725 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ در جدیدترین رنکینگ منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز نوید شمس و مبین علیپور با یک پله صعود به رده ۱۱ و ۷۸ جوانان دنیا ارتقا یافتند . در بخش بزرگسالان مردان، نوشاد عالمیان با یک پله سقوط در رده ۹۵، امیر حسین […]

جدیدترین رنکینگ بازیکنان تنیس روی میز دنیا منتشر شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ در جدیدترین رنکینگ منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز نوید شمس و مبین علیپور با یک پله صعود به رده ۱۱ و ۷۸ جوانان دنیا ارتقا یافتند .

در بخش بزرگسالان مردان، نوشاد عالمیان با یک پله سقوط در رده ۹۵، امیر حسین هدایی با یک پله سقوط در رده ۱۱۰، نیما عالمیان با یک پله سقوط در رده ۱۴۵ و نوید شمس با یک پله سقوط در رده ۱۴۸ دنیا قرار گرفتند.

امین احمدیان نیز با ۳ پله سقوط در جایگاه ۱۶۶ دنیا جای گرفت.

در بخش جوانان پسر نیز علاوه بر نوید شمس که در رده ۱۱ و مبین علیپور که در جایگاه ۷۸ قرار گرفتند محمد موسوی طاهر و محمد امین صمدی نیز بدون تغییر در رده های ۱۶۰ و ۲۷۰ قرار دارند.

در بخش بانوان نیز ملیکا کرمی با ۳ پله سقوط در رده ۱۹۵ ایستاد. ندا شهسواری و شیما صفایی نیز با ۵ پله سقوط به دترتیب در رده های ۲۰۱ و ۲۴۲ جای گرفتند.

در رده سنی جوانان دختر نیز کیمیا رستمی با سه پله صعود در جایگاه ۶۶ ایستاد.
همچنین شیما صفایی با ۳ پله صعود به ۹۶ دنیا ارتقا یافت .
الینا رحیمی بدون تغییر در رده ۱۱۲ ، ستایش ایلوخانی و یکتا ادیبیان با دو پله صعود در رده های ۱۵۹ و ۲۰۷ جوانان دنیا جای گرفتند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.