حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1425×

اطلاعیه ها

لیگ برتر نوجوانان و جوانان پسر کشور

شناسه : 531 30 بهمن 1398 - 12:57 9140 بازدید ارسال توسط : نویسنده : رواط عمومیی فدراسیون
قم قهرمان شد/مراسم اختتامیه با حضور ریاست فدراسیون برگزار شد
لیگ برتر نوجوانان و جوانان پسر کشور
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز صبح امروز ۳۰ بهمن رقابتهای لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاههای ایران با کسب عنوان قهرمانی هیات قم پایان یافت.
این رقابتها در دو مرحله ابتدا بصورت رفت و برگشت و سپس در پلی آف دنبال شد که در گام نخست ۱۱ تیم در دو گروه به سرداوری یحیی لطف الله نسبی به میزبانی سقز به مصاف هم رفتند.

پس از آن در برگشت که از ۲۸ بهمن به میزبانی آکادمی امیر احتشام زاده تهران دنبال شد تیم نفت و گاز گچساران و هیات گراش از گروه اول ،هیات قم و هیات قزوین از گروه دوم پا به مرحله پلی آف گذاشتند.

در گام نیمه نهایی این مسابقات نفت و گاز گچساران با نتیجه ۴ بر ۰ از سد هیات قزوین گذشت و هیات قم نیز با نتیجه ۴ بر ۱ هیات گراش را پشت سر گذاشت و به مرحله فینال راه یافتند.

در پایان نیز هیات قم در جدال مقابل نفت و گاز گچساران با نتیجه ۴ بر ۱ موفق به پیروزی شد و جایگاه نخست را به خود اختصاص داد. بدین ترتیب نفت و گاز گچساران بر سکوی دومی ایستادند.هیات گراش و قزوین نیز جایگاه سوم مشترکی را به خود اختصاص دادند.

مراسم اهدا مدال با حضور مهرداد علی قارداشی ریاست فدراسیون،سید علی مفاخریان عضو هیأت رئیسه فدراسیون ،پیمان حسنی دبیر فدراسیون ،فاطمه کیوانی نائب رئیس فدراسیون و شهناز رمضانعلی از مسئولین ورزشی شهرداری تهران برگزار گردید.

گفتنی است سرداوری مرحله دوم این رقابتها بر عهده داریوش ضرغامپور داور بین المللی فدراسیون بود‌.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.