حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1450×

اطلاعیه ها

فردا ، آغاز کار جوانان ایران در کرواسی

شناسه : 5013 17 شهریور 1400 - 17:36 1054 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات جهانی کانتندر جوانان جهان به میزبانی واراژدین کرواسی با حضور سه ملی پوش کشورمان در حال پیگیریست.این مسابقات که بصورت همزمان با wtt جوانان در اسلوونی، از ۴ سپتامبر آغاز و تا دهم سپتامبر ادامه دارد ، از صبح پنجشنبه با شروع رقابتهای زیر ۱۹ ساله […]

فردا ، آغاز کار جوانان ایران در کرواسی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات جهانی کانتندر جوانان جهان به میزبانی واراژدین کرواسی با حضور سه ملی پوش کشورمان در حال پیگیریست.
این مسابقات که بصورت همزمان با wtt جوانان در اسلوونی، از ۴ سپتامبر آغاز و تا دهم سپتامبر ادامه دارد ، از صبح پنجشنبه با شروع رقابتهای زیر ۱۹ ساله ها در ۲۱ جدول مقدماتی دنبال میگردد.

در ابتدا میلاد عابدینیان در گروه ۱۸، میبایست از ساعت ۱۴ با Borovnjak Filip اهل کشور میزبان صاحب رنکینگ ۱۲۸ جوانان به رقابت بپردازد و در بازی دوم Closset Tom دارنده رنکینگ ۱۶۸ از بلژیک حریف نماینده کشورمان خواهد بود. این بازی حوالی ساعت ۲۰ به مانند بازی قبل بر روی میز ۲ صورت میگیرد.

آریا امیری نیز در گروه ۱۹ میبایست در ابتدا به مصاف نماینده روس “Ryzhov Sergey” با رنکینگ ۱۴۴ برود . تقابل دوم امیری با Erik Huzsvsar صاحب رنک ۱۶۷ از مجارستان میباشد. ملی پوش کشورمان هر دو بازی خود را بر روی میز ۳ به ترتیب حوالی ساعت ۱۴ و ۲۰ انجام خواهد داد.

محمد موسوی با حضور در گروه ۲۰ مسابقات، در ابتدا با Vidan Rino شانزده ساله از کرواسی دیدار خواهد داشت. این بازی حوالی ساعت ۱۴ به وقت ایران میباشد. ملی پوش کشورمان در گام دوم به مصاف Makarov Vladislav از روسیه با رنکینگ ۱۳۲ جوانان خواهد رفت. این دیدار حوالی ساعت ۱۷ روی میز ۴ انجام میشود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.