حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

‍ دوره بازآموزی داوری پارا تنیس روی میز با حضور کروتای یونانی برگزار شد

شناسه : 3294 26 اردیبهشت 1400 - 13:39 1091 بازدید ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، دوره بازآموزی داوری پارا تنیس روی میز با حضور کانستانتینا کروتا رئیس یونانی کمیته پاراتنیس روی میز فدراسیون جهانی بصورت وبیناری برای افزایش اطلاعات داوران کشورمان برگزار شد . در آغاز این دوره پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز از خانم کروتا برای حضور […]

‍ دوره بازآموزی داوری پارا تنیس روی میز با حضور کروتای یونانی برگزار شد
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، دوره بازآموزی داوری پارا تنیس روی میز با حضور کانستانتینا کروتا رئیس یونانی کمیته پاراتنیس روی میز فدراسیون جهانی بصورت وبیناری برای افزایش اطلاعات داوران کشورمان برگزار شد .

در آغاز این دوره پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز از خانم کروتا برای حضور در این دوره تشکر کرد و گفت : ایران با داشتن ۱۶۴ داور بین المللی با بج سفید ، ۵ داور با بج آبی که دو داور نیز در حال طی فرآیند دریافت بج آبی هستند و یک سرداور بین المللی فعالیت خوبی در بخش داوری داشته است و امیدواریم با برگزاری این دوره ها و افزایش سطح اطلاعات داوران به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم .

دبیر فدراسیون در پایان از خانم ها لیموچی ، رضایی ، آقامیری و خانی و آقای میرزایی که برای برگزاری این دوره تلاش کردند تشکر نمود .

در این جلسه مجازی که با حضور ۳۷ داور کشورمان برگزار شد سیما لیموچی رئیس کمیته پاراتنیس روی میز فدراسیون ، سیمین رضایی سرپرست کمیته سرداوران و داوران و حوری آقامیری رئیس دپارتمان آموزش نیز حضور داشتند که آخرین قوانین و مقررات داوری مربوط به جانبازان و معلولین بررسی شد .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.