حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1444×

اطلاعیه ها

جلسه مشترک فدراسیون تنیس روی‌میز ایران و فدراسیون جهانی برگزار شد

شناسه : 3186 25 فروردین 1400 - 21:01 1093 بازدید ارسال توسط :
برای برگزاری مسابقات بین المللی
جلسه مشترک فدراسیون تنیس روی‌میز ایران و فدراسیون جهانی برگزار شد
پ
پ

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فدراسیون تنیس روی‌میز ، پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی‌میز از برگزاری جلسه مشترک فدراسیون تنیس روی‌میز ایران و فدراسیون جهانی برای انجام مسابقات بین‌المللی در سال ۲۰۲۱ در ایران خبر داد .

دبیر فدراسیون تنیس روی میز درباره این جلسه گفت : چهارشنبه ۲۵ فروردین‌ماه جلسه مشترک فدراسیون تنیس روی‌میز ایران و گابور فلگی مدیر ارشد فدراسیون جهانی تنیس روی میز در امور مسابقات به‌صورت آنلاین برگزار شد و مباحث این مسابقات مورد بررسی بیشتر قرار گرفت چرا که برگزاری این مسابقات با دستورالعمل جدید ارسالی توسط فدراسیون جهانی مستلزم هماهنگی های بیشتر بود و در صورت برگزاری ، این برای نخستین بار خواهد بود که تنیس روی میز ایران میزبانی چنین مسابقاتی را برعهده می گیرید .

پیمان حسنی در ادامه گفت : فدراسیون جهانی تنیس روی‌میز به‌تازگی شیوه‌نامه‌ای برای برگزاری مسابقات بین‌المللی در کشورها را ارائه داده که با توجه به مباحث و موارد مطرح‌شده در این آیین‌نامه لزوم جلسه مشترک بین ایران و فدراسیون جهانی لازم بود تا برخی از بندهای آن مورد بررسی قرار گیرد که خوشبختانه جلسه مفیدی برگزار شد و بزودی تاریخ و محل برگزاری مسابقات اعلام می شود .

سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز در پایان گفت : مسئول مسابقات ITTF از ایران بابت اقدام به برگزاری این مسابقات تشکر و قدردانی کرد و گفت فدراسیون جهانی همه همکاری های لازم جهت انجام مسابقات دارای رنکینگ در ایران را انجام خواهد داد و قطعا باتوجه به موقعیت کشور شما ، رقابت های خوبی برگزار خواهد شد .

در این جلسه مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون ، علی رغبتی نماینده وزارت ورزش و جوانان ، پیمان حسنی دبیر فدراسیون ، منصور نوری مسئول حراست فدراسیون و فائزه تبریزی فر مدیر امور بین الملل فدراسیون حضور داشتند .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.