حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

سرمربی تیم شهرداری کرج : کیفیت لیگ برتر بهتر از گذشته بود

شناسه : 3180 24 فروردین 1400 - 22:39 766 بازدید ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، امیر بخشی سرمربی تیم شهرداری کرج در گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون در رابطه با مسابقات لیگ برتر آقایان گفت : مسابقات لیگ برتر بزرگسالان به نظر من این دور خیلی جذابتر و با کیفیت بالاتری برگزار شد و تیم شهرداری کرج که دومین حضور خود […]

سرمربی تیم شهرداری کرج : کیفیت لیگ برتر بهتر از گذشته بود
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، امیر بخشی سرمربی تیم شهرداری کرج در گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون در رابطه با مسابقات لیگ برتر آقایان گفت :
مسابقات لیگ برتر بزرگسالان به نظر من این دور خیلی جذابتر و با کیفیت بالاتری برگزار شد و تیم شهرداری کرج که دومین حضور خود را تجربه میکند تا این مرحله بهترین نتایج را کسب کرده است.

ما از روز اول که تیم را تشکیل دادیم بلافاصله اردوهای تمرینی را شروع کردیم و برای این مسابقات برنامه ریزی داشتیم.

تمرکز خود بنده بیشتر از کسب نتیجه، رعایت اصول حرفه ای در ورزش است اما این فرهنگ در ورزش ما خیلی جاافتاده نیست و تیم ها به دلیل مشکلات مالی امکان اردو های بلند مدت را ندارند ولی خوشبختانه تیم شهرداری کرج این امکان را برای ما فراهم کرده و توانستیم اردوهای آماده سازی را به بهترین شکل برگزار کنیم.

از همه بازیکنان تیم و کادر فنی و همچنین جناب آقای مهندس عمران پورکه این مدت با وجود اینکه ویروس کرونا شرایط را برای همه سخت کرده، اما با این حال در کنار تیم بودند و با تمام وجود تلاش کردند سپاسگزاری میکنم.

از کادر برگزاری مسابقات و همچنین عوامل فدراسیون بخصوص جناب آقای حسنی دبیر محترم فدراسیون و جناب آقای ضرغام پور رئیس کمیته مسابقات فدراسیون که علی رغم مشکلات فراوان به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی در امر برگزاری مسابقات متحمل شدند صمیمانه تشکر میکنم.

بخشی افزود : هماهنگی فدراسیون با صدا سیما در راستای پخش زنده مسابقات لیگ برتر از رسانه ملی و همچنین پخش زنده اینترنتی مسابقات، جذابیت لیگ را دوچندان کرده است و باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین حامیان مالی تیم های حاضر شده است که بنده صمیمانه از عوامل محترم صدا و سیما و همچنین روابط عمومی فدراسیون تشکر و قدردانی مینمایم.


سرمربی تیم شهرداری کرج در مورد مشکلات لیگ گفت : تنها مشکلی وجود داشت تاریخ های برگزاری بود که شاید میتوانست بهینه تر انجام گردد اما خب مشکلاتی که همه گیری ویروس کرونا ایجاد نموده بر هیچ کس پوشیده نیست.

بخشی در پایان افزود : تاریخ مرحلی پلی آف مشخص شده و ما هم از هفته آینده اردوهای خودمان را شروع میکنیم در این مدت هم با بازیکنانم در ارتباط بودم و از شرایط تمرینیشان با خبر بودم ، ما تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه انجام میدهیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.