حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

مراسم افتتاحیه خانه تنیس روی میز شماره ۳ تهران برگزار گردید

شناسه : 2815 07 اسفند 1399 - 0:36 1533 بازدید ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، در این مراسم مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، حمیدرضا صابری رئیس هیئت استان تهران، حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹، محمدی معاون تربیتی آموزش و پرورش شهر تهران میربابایی نایب رئیس بانوان هیئت تهران و تعدادی دیگر از مسئولان آموزش […]

مراسم افتتاحیه خانه تنیس روی میز شماره ۳ تهران برگزار گردید
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، در این مراسم مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، حمیدرضا صابری رئیس هیئت استان تهران، حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹، محمدی معاون تربیتی آموزش و پرورش شهر تهران میربابایی نایب رئیس بانوان هیئت تهران و تعدادی دیگر از مسئولان آموزش و پرورش حضور داشتند.
مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون در این مراسم، گفت: افتتاح این سالن باعث افتخار ماست و امیدواریم استعداد‌های زیادی در این سالن کشف و شکوفا شوند. همچنین امیدواریم تنیس روی میز تهران و همچنین ایران با کمک‌های آقای صابری رئیس هیئت روز‌های خوبی در پیش داشته باشد و افتخارات زیادی کسب شود.
در ادامه حمیدرضا صابری رئیس هیئت استان تهران با اشاره به نقش پررنگ آموزش و پرورش در توسعه تنیس روی میز پایتخت، افزود: از زمان حضور در هیئت همواره تلاش کرده‌ایم تعامل خوبی با آموزش و پرورش داشته باشیم و بر همین اساس نیز اقدامات موثری در جذب مشارکت‌ها و افتتاح خانه‌های تنیس روی میز کرده‌ایم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.